Avbrott i elektroniska ersättningsblanketter och undantag i kundtjänsten 13.-18.11.2024
Olycksfallsförsäkringscentralen (TVK) tar i bruk nya ersättningssystem måndagen den 18.11.2024. Implementeringen av systemen kommer att orsaka avbrott för våra kunder mellan 13.-18.11.2024.
De elektroniska ersättningsblanketterna är ur bruk 13.–17.11.
TVK:s elektroniska blanketter för skadeanmälan och blanketten för att skicka bilagor till ett anhängigt ärende tas ur bruk ons-sön 13.-17.11.2024. Under den tiden fungerar inte länkar till formulär. Blanketterna tas i bruk igen på måndag 18.11.
Detta innebär att det inte är möjligt att göra skadeanmälningar till TVK eller skicka tilläggsinformation om anhängiga ärenden 13–17.11.
Ersättningstjänstens telefonnummer är stängt fre 15.11 och mån 18.11.
Telefonnumret till TVK:s ersättningstjänst för olycksfall och yrkessjukdomar är stängt på fredag 15.11 och måndag 18.11. Vi har åter öppet per telefon på tisdag 19.11.
Olycksfallsförsäkringscentralen ber om ursäkt för besväret!